Benvinguts al meu bloc!

Com tota persona que es valori una mica i que tingui una mica de desitjos exhibicionistes, aquest no és el primer bloc que creo, tot i que espero (com sempre) que sigui el definitiu. Abans n’havia fet sol i compartidament, amb voluntat de permanència o efímers per vocació, però, amb la tonteria, aquest és el vuitè bloc que creo. Això no és garantia de res, evidentment (més aviat al contrari), tot i que el que és innegable és, com a mínim, la meva perseverància en la qüestió…

Algun dia explicaré d’on surten els anteriors blocs, però per descriure aquest, diré que és individual i amb voluntat de permanència. Desconec la freqüència amb què actualitzaré, però espero que no arribi a morir, el qual seria una pena i una altra derrota.

Seguint amb la descripció del bloc, intentaré tractar qüestions relacionades sobretot amb el món laboral i sindical (moltes vegades en línia amb l’Espai Jove de la Intersindical-CSC, organització de la qual en sóc secretari de comunicació i premsa i de la qual en faré publicitat sovint, que per aquí és gratis), tot i que també en relació amb qüestions de país i internacionals, relacionades amb temàtiques socials, nacionals i de tot tipus. Igualment, i qui avisa no és traïdor, em reservo el dret a parlar de temes personals o tonteries que em vinguin al cap.

Finalment, només em queda explicar el motiu del títol del bloc: barra general indefinida. Com podreu veure, un primer motiu és la relació que guarda amb un tema laboral i una de les eines de pressió més fortes de les classes treballadores, la vaga general indefinida. Tot i això, paraula per paraula, el títol també té un significat propi i no només per semblança. Així, la barra és un taulell de bar on se serveixen begudes i menjars per ser consumits allà, i també esdevé moltes vegades un espai de diàleg fluïd i sincer entre els clients de l’establiment, tal com es pretén en aquest blog. Igualment, el terme general implica globalitat i, en aquest cas, un ampli conjunt de temes que es tocaran, des dels polítics fins a personals i humorístics. Finalment, això de indefinida marca la voluntat ja expressada amb anterioritat de permanència d’aquest bloc, sense saber quins límits temporals tindrà, més enllà de la meva possible desídia, cansament o feina excessiva.

Finalment, dir-vos que, a diferència d’algun bloc meu anterior, espero no escriure parrafades immenses i tendir a la concisió. En internet, a diferència d’en el sexe, sí que és cert allò de “allò bo, si breu, dues vegades bo”. Tanmateix, una cosa és la voluntat i l’altra l’èxit, així que no sé si podré estar-me gaire d’enrotllar-me com una persiona, que en tinc força tendència…

Així doncs, només em queda desitjar que trobeu interessant el que publiqui i, si no, sempre trobareu altres pàgines més interessants, que a internet hi ha de tot!

~ per barrageneral a Agost 25, 2008.

2 Respostes to “Benvinguts al meu bloc!”

  1. Carai senyor! per seguir amb sa meua bruixeria, he arribat fins aquí per intuïció. Tenia una vaga sensació de que tenies un bloc nou i mira per on, he encertat i aquí em tens deixant un primer comentari!

    Només et diré que enhorabona per sa nova reobertura i et desig que no tengui final, almenys tan trist com l’últim que tenies en solitari. Es nom, molt ben trobat! no s’esperaria menys de tu donada sa teua imaginació més enrevessada.

    Per altra banda, agraeix que tengui en compte no fotre ses grans parrafades. Segurament que el seguiré més 😉

    Ànims!

  2. Carai! Totalment de casualitat he arribat aquí… i mira què m’he trobat!!!

    A veure si realment actualitzes amb un mínim de constància, eh?

    Ens veiem… de barra en barra!!!

Deixa un comentari